The beginning... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Ling Fan - WaarBenJij.nu The beginning... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Ling Fan - WaarBenJij.nu

The beginning...

Door: Ling Fan

Blijf op de hoogte en volg Ling

19 Augustus 2006 | Nederland, Rotterdam

At the end of September I'll be heading for China. Everything went very fast... Just about one week ago I replied on the job opening for "Trainee Project Management", before I was aware of it, there was an interview, and I immediately got the news I could join their team in Wuxi (China). Despite the fact I did not really fit the profile for this vacancy, the director saw some potential in me, so I hope I'll live up to his expectations.
At the moment I have to arrange and finish some stuff here in Holland, so I'm quite busy these days as well. Although I postponed my graduation for a year, I'm sure that this is an experience I definitely don't want to miss. From time to time I will place here a message about my whereabouts and what I'm doing at that moment.

  • 20 Augustus 2006 - 09:59

    Martin:

    Wauw top, respect man! Heel veel plezier alvast! Voor wat voor bedrijf is het?

  • 20 Augustus 2006 - 17:46

    Ling Fan:

    Hey Martin, dit is een Nederlands bedrijf met een fabriek in China. Ze maken licht- en geluidtechniek voor o.a. wenskaartjes.

  • 20 Augustus 2006 - 18:47

    Femke:

    Hey Ling! Wat leuk zeg! Dank je trouwens nog voor je felicitaties voor mijn verjaardag! Nu mijn felicitaties aan jou! Dus je blijft daar sowieso een jaar? En echt IN Wuxi? Of ga je wonen in Shanghai? Nou, ik ga je berichten hier bijhouden. Erg leuk voor je! Groetjes, Femke

  • 21 Augustus 2006 - 07:34

    Ling Fan:

    Hey Femke, ik ga echt IN Wuxi wonen. Op het moment zijn ze nog bezig om een villa te bouwen naast het fabriek. Zodra die af is, kan ik gelijk intrekken. In de tussentijd probeer ik hier in Nederland even wat zaken af te ronden.

  • 18 September 2006 - 16:57

    Don:

    heey neefie vanaf deze plek... wens ik je veel suc6 in china. maak der weer een leuke tijd voor... you can do it.. !gr je neeffieeee

  • 21 September 2006 - 09:59

    Yukari:

    Heeey veel succes Ling! Gambare!!

    Mata sugu ni nani ka kaku wa!

  • 21 September 2006 - 21:43

    Sarah:

    Heeey!
    Heel veel succes daar in China, je gaat vast een super tijd tegemoed! Wat een uitdaging, vooral omdat je niet geheel aan het profiel voldeed moet dit toch wel een compliment zijn! trouwens ruilen van huis? ik zit in een apartement in een achterbuurt in Peru, erug wennen, haha!

    liefs sarah (je ex-collega van dudok)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ling

I got an internship at a dutch company called Fun Industries (www.funindustries.nl). They have their factory in Wuxi (a city not far from Shanghai). For at least a half year I will work there. I'm looking forward to the new things I'm going to see and experience.

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 19984

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: